Participă la cursul practic SEAP/SICAP pentru Autorități Contractante și vei învăța să lucrezi în sistem făcând aplicații practice ghidat de un specialist în domeniu!
Cursul îți va oferi atât informațiile generale și de bază ale domeniului dar mai mult decât atât, îți va aduce o multitudine de ponturi și reguli de bune practici, toate venite de la un expert în achiziții publice.
Nu ai nevoie de laptop, noi ne vom ocupa de dotarea sălii de curs cu toată aparatura necesară. Îți vom asigura și o mapă de curs completă, mesele de prânz și coffee break-uri.
Agenda de curs:
- Legea 98/2016 privind achizițiile publice clasice cu toate modificările și completările ulterioare; Legea 101/2016 - remediile și căile de atac;
- Înregistrarea în SEAP/SICAP; Recuperea/reînnoirea certificatului digital;
- Administrarea contului: secțiunile utilizatori, profil, planul de achiziții, documente constatatoare;
- Documentația și procedurile de atribuire - tipuri și modalitatea de desfășurare on-line;
- Cumpărarea directă din catalogul electronic de produse/lucrări/servicii;
- Anunțul de publicitate/participare/participare simplificat; Solicitările de clarificări-inițierea și transmiterea răspunsurilor;
- Completarea DUAE și a formularului de integritate.
Pentru mai multe detalii despre discountul special pentru grupuri și participare, descarcă prezentarea și formularul de înscriere sau ia legatura cu noi!
Curs: SEAP/SICAP pentru Autorități Contractante
Perioada: 03.10.2019 - 04.10.2019
Locație: București
Preț: 832,00 RON, la care se adauga TVA
Lector - Mircea Jugănaru
Activează în domeniu din 2008 în calitate de Expert Achiziții Publice utilizând experiența dobândită în cadrul autorităților contractante pentru furnizarea serviciilor de consultanță la cele mai înalte standarde . În calitate de trainer deține un portofoliu de peste 1500 de cursanți din mediul public și privat, cărora le-a facilitat tranziția de la SEAP la SICAP.
Coordonator - Mirela Trifan
Mirela va coordona aceast eveniment. Ea te poate ajuta cu toate informatiile suplimentare de care ai nevoie in cel mai scurt timp. Menține constant legătura cu clienții nostri și după terminarea cursurilor, informează lectorul despre nevoile fiecarui cursant și asigură tot suportul necesar în desfășurarea cursului. Dacă ai întrebări legate de programul cursului, suportul de curs sau facturi, este persoana potrivită să te ajute.
Telefon: 0773 731 316
Email: [email protected]
Testimoniale
Întrebări frecvente
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.
Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.