Achizitii Publice

        Achizițiile publice constituie instrumentul de bază al investițiilor publice, stimulând creșterea economică și crearea de locuri de muncă.

        Prin reglementările în materia achizițiilor publice se crează premisele achiziționării de bunuri, servicii şi lucrări în condiţii de eficienţă economică şi socială, asigurându-se, în același timp, accesul neîngrădit al operatorilor economici la piața achizițiilor publice. Totodată, regulile în baza cărora sunt atribuite contractele de achiziție publică gravitează în jurul principiilor deja consacrate: nediscriminarea, tratamentul egal, recunoaşterea reciprocă, transparenţa, proporţionalitatea și asumarea răspunderii. Acestea obligă autoritățile contractante la elaborarea unor documentații de atribuire complete, clare și precise, astfel încât să se poate asigura manifestarea unei concurențe reale și oneste între operatorii economici.

DUAE
Contestatii
Inregistrare
in
SICAP
Clarificari
Fisa de Date

Testimoniale

“Pe parcursul colaborarii, cei din echipa HARRISON CONSULTING, au dat dovada, intotdeauna de profesionalism si seriozitate. Am primit raspuns la toate solicitarile si nu au ezitat sa ne ajute cand am intampinat dificultati in utilizarea platformei, dar si cu sfaturi din experienta lor. Sunt bine pregatiti, iar din interactiunea cu ei am dobandit si noi experienta de care avem nevoie in posibilele viitoare proiecte de pe platforma SICAP. In ceea ce priveste comunicarea, sunt foarte prompti si operativi. Datorita implicarii lor am reusit sa obtinem un proiect foarte important pentru compania noastra. Din fericire pentru noi, nu am intalnit vreun punct slab din nicio privinta.

Cu drag, PIPELIFE ROMANIA SRL“

Inregistrare in S.E.A.P. si Publicare in Catalogul Electronic
  • Recuperarea/reînnoirea certificatului digital (completarea formularului on-line și completarea formularului de recuperare/reînnoire)
  • Consultanta in vederea achizitionarii de poziții de catalog în numele operatorului economic și publicarea produselor/serviciilor în catalogul electronic
  • Consultanta in vederea achizitionarii de poziții de catalog în numele operatorului economic și publicarea produselor/serviciilor în catalogul electronic
Identificare oportunitati de dezvoltare
  • Informare și consiliere privind modificările legislative în materia achizițiilor publice.
  • Consultanta privind utilizarea Sistemului Electronic de Achiziții Publice www.e-licitație.ro
  • Alerte licitații/proceduri simplificate de interes pentru domeniul de activitate
Participare la proceduri de atribuire
  • Consiliere privind inscrierea la procedurile de atribuire
  • Consultanta privind utilizarea semnăturii electronice (instalarea semnăturii electronice, criptarea documentelor și decriptarea documentelor publicate de autoritatea contractanta)
  • Consultanta privind interpretarea fisei de date și realizarea de solicitări de clarificări transmise către autoritatea contractanta
  • Consultanta privind depunerea ofertei financiare, depunerea documentelor de calificare, suport privind completarea formularelor transmise de autoritatea contractanta, DUAE și depunerea ofertei tehnice.
  • Consultanta privind răspunsul la solicitările de clarificări transmise de către autoritatea contractanta

* In vederea realizarii acestor activitati poate fi necesar ca autoritatea contractanta sa puna la dispozitia prestatorului certificatul digital cu elementele de autentificare corespunzătoare, respectiv datele de autentificare pentru accesul pe site-ul www.e-licitatie.ro

  -  Întocmire
  -  Puncte de vedere
  -  Verificare
  -  Serviciul nu este inclus