Curs practic Manager Proiect (ANC) - Targu Mures

09.03.2020 - 13.03.2020 (5 zile)

Înscrie-te

Fie ca lucrezi cu proiecte mici sau mari, invata cum sa le duci la bun sfarsit cu succes!

Cui se adreseaza?

  • Persoanelor care isi incep o cariera de manager de proiect independent;
  • Membrilor echipelor de proiect, persoanelor implicate in implementarea proiectelor cu finantare interna sau externa si tuturor celor care doresc sa capete cunostinte si abilitati in domeniul managementului de proiect;
  • Managerilor de Proiect cu studii superioare si experienta in domeniul managementului care vor sa obtina acreditarea ANC / CNFPA;
  • Specialisti sau coordonatori ai departamentelor de dezvoltare, reprezentanti ai autoritatilor publice locale si centrale, ai IMM-urilor sau membrilor ONG care acceseaza Fonduri Structurale;
  • Absolventilor de studii superioare, masteranzilor, care doresc o specializare cu sanse de a-si gasi un loc de munca.

Pe agenda de curs:

  • Elementele esențiale ale planului de proiect;
  • Identificarea și cunoașterea finanțatorului; estimări de cost;
  • Elaborarea unei propuneri de finanțare;
  • Setare de obiective, scopul proiectului; beneficiarii;
  • Planul de evaluare; bugetul ;
  • Organizarea eficienta a echipei de proiect ;
  • Faza de control a proiectului ;
  • Implementarea unui proiect ;
  • Rolurile şi profilul managerului de proiect ;
  • Finanțarea nerambursabilă. Cofinanțarea ;
  • Instrumente financiare europene.

Competente specifice dobadite: 

MANAGEMENTUL RISCURILOR

  • Identificarea riscurilor ce pot afecta proiectul

  • Implementarea măsurilor de control al riscurilor

  • Verificarea eficacitații măsurilor adoptate pentru minimizarea riscurilor

MANAGEMENTUL ECHIPEI DE PROIECT

  • Stabilrea condiţiilor de recrutare şi angajare a membrilor echipei de proiect

  • Elaborarea planurilor şi metodele de lucru pentru echipa de proiect

  • Repartizarea sarcinilor, monitorizarea şi controlarea performanţelor echipei de proiect

  • Evaluarea performanţelor echipei

MANAGEMENTUL COMUNICĂRII ÎN CADRUL PROIECTULUI

  • Identificarea şi stabilrea cerinţelor de comunicare în cadrul proiectului

  • Asigurarea comunicarii cu toate persoanele interesate în proiect

  • Asigurarea unui sistem de monitorizare şi raportare a progresului proiectului

MANAGEMENTUL CALITĂŢII PROIECTULUI

  • Identificarea cerinţelor de calitate în cadrul proiectului

  • Stabilirea procedurilor de planificare, urmărire şi control a calităţii

  • Evaluarea calitații rezultatelor proiectului

Au incredere in noi:

 

Curs: Curs practic Manager Proiect (ANC) - Targu Mures

Perioada: 09.03.2020 - 13.03.2020

Locație: Târgu Mureș

Acreditare: ANC

Preț: 1100,00 RON, serviciu scutit de TVA

Lector - Alina Serban Fatu

Alina FĂTU este licenţiată în ştiinţe juridice.

De mai bine de șapte ani își petrece timpul profesional, în cea mai mare măsură în ipostaza de formator atestat independent, pentru grupuri multiprofesionale și consultant în strategii şi programe de formare pentru mediul de afaceri, organizații ale societății civile și instituții publice.

Începând din anul 2008, a furnizat peste 300 de sesiuni de formare a profesioniștilor din multe județe ale țării (primari, secretari de primărie, asistenți sociali, psihologi, referenți cu atribuții de asistență socială, directori de școală, educatori; lucrători ai poliției naționale și locale etc.), în ariile curriculare:

  • Protecția copilului (managementul serviciilor sociale, managementul riscurilor in serviciile sociale, violenta, exploatarea copiilor prin muncă, drepturile copilului, etc.)
  • Formarea formatorilor
  • Scrierea propunerilor de finanțare
  • Manager de proiect
  • Expert accesare fonduri structurale şi de coeziune
  • Lucrul în echipa pluridisciplinară
  • Managementul comunicării în administrația publică
  • Relaţii publice şi comunicare
  • Arta comunicării, discursul public
  • Management organizaţional
  • Standarde ocupaţionale: formator, manager proiect, mediator şcolar,mediator social, pedagog social, educator specializat, camerista, infirmieră, asistent personal,etc.

Coordonator - Diana Duțu

Diana te poate ajuta cu toate informatiile suplimentare de care ai nevoie in cel mai scurt timp. Menține constant legătura cu clienții nostri și după terminarea cursurilor, informează lectorul despre nevoile fiecarui cursant și asigură tot suportul necesar în desfășurarea cursului. Dacă ai întrebări legate de programul cursului, suportul de curs sau facturi, este persoana potrivită să te ajute.

Telefon: 0770 170 868

Email: [email protected]

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
1100 RON
Serviciu scutit de TVA

Testimoniale

"Prezentare foarte clară și bine sistematizată. Foarte folositor începătorilor din domeniul achizițiilor, oferind totodată și subtilități folositoare celor avansați. Vă mulțumesc!"

Mihaela P., administrator

"Informațiile furnizate au fost interesante. În calitate de auditor financiar pentru proiecte nerambursabile din fonduri europene sau alte fonduri m-am confruntat cu o diversitate de achiziții publice privind produse, servicii sau lucrări."

Mihai M., auditor financiar

"Acest curs mi-a dat încredere că pot răspunde de această comisie la nivel de unitate. Am primit informația necesară într-un mod perceptibil unei persoane nefamiliarizate cu terminologia de specialitate. Am primit răspunsuri lămuritoare întrebărilor adresate. Felicitări și mulțumesc pentru șansa de a participa la o astfel de prezentare."

Florina B., profesor, jud. Bihor

"Pot sa spun că după cursul Ștefaniei Popa am rămas cu un sentiment de inspirație, cu convingerea că am învățat multe despre obiectivele, riscurile, identificarea, evaluarea și gestionarea riscurilor la nivel de compartiment - contabilitate, dar mai ales cu un alt nivel de cunoaștere a mea și a colegilor din instituția la care lucrez. Noi am participat la webinar toata echipa de SCIM. Vă mulțumim încă o dată, sunteți o sursă de inspirație pentru noi."

Adriana D., administrator financiar liceu, Cluj

"Despre cursul prezentat de Ștefania Popa, la care am participat, pot afirma că este extrem de util. A venit la momentul potrivit, având în vedere faptul că apar tot mai multe modificări în cadrul acestui compartiment și, de aceea, încercăm să ne adaptăm, să putem elabora, revizui, actualiza documentele necesare și optimiza activitățile interne. Pe tot parcursul cursului Ștefania a demonstrat cunoașterea domeniului în care activează, așteptând cu nerăbdare să-i fie puse întrebări la care să răspundă cu cât mai multe detalii. Recomand participarea la cursurile Harrison."

Aneta I., director liceu, Călărași

"Informația cursului este documentată, concisă și la obiect. Apreciez efortul lectorului de a răspunde tuturor întrebărilor adresate de către cursanți."

Simona D., APIA

"Cursurile susținute pe platforma Harrison sunt foarte bine structurate și oferă informațiile necesare celor care lucrează în unitățile de învățământ. După desfășurarea cursului am primit toate materialele prezentate la curs, ceea ce ușurează mult munca. Am participat la două cursuri online pe această platforma și sunt foarte mulțumită."

Dana I., secretar liceu, Cluj

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele [email protected] sau [email protected] cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa [email protected]. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.
Vreau sa ma inscriu