Customer Success Manager

Domeniu: Customer Support, Customer Service, Customer Success, Consulting, Sales, Education, Software

Locație: Bucuresti

Nivel de experiență: Entry-level

Ca sa te ajut sa intelegi acest rol, iti voi oferi un exemplu simplu:

Nu este suficient sa fac aceasta descriere de job atractiva si tu sa aplici. Scopul nostru este sa construim cu tine o relatie de lunga durata, bazata pe incredere, loialitate si suport continuu. Astfel ca, te astepti ca dupa aplicare, sa te contactam cat mai repede, sa ai acea chimie cu intervievatorii, sa ajungi in echipa si munca pe care o depui sa iti ofere satisfactie pe termen lung, astfel incat sa iti doresti sa te dezvolti personal si profesional si, bineinteles, sa incepi zilele cu pofta de lucru, zambind. Dupa aplicare, efortul nostru in a te convinge ca suntem un partener excelent, abia incepe 😊

Se spune ca trebuie sa ii arati clientului drumul spre valoare. Aceasta va fi misiunea ta la noi!

 

Harrison Consulting & clientii sai

Punem la dispozitia clientilor (institutii publice) o platforma de management organizational (Harrison App) setata pe module. Pot avea acces la tot ce inseamna SCIM (Sistem de Control Intern Managerial), CEAC (Comisia pentru Evaluarea si Asigurarea Calitatii), SNA (Strategia Nationala Anticoruptie). Totodata oferim si serviciul de consultanta in Achizitii Publice.
 

Ce face un CSM la Harrison?

Onboarding clienti noi

  • Familiarizeaza clientul cu functionalitatile produsului achizitionat (HarrisonApp) si il instruieste legat de configurarea acestuia (platforma HarrisonApp)
  • Deruleaza training de produs cu clientii (online, poate fi adresat unor grupuri mari)

Ofera clientilor deja existenti suport tehnic in utilizarea produsului

  • Construieste si mentine relatii de lunga durata cu clientii
  • Raspunde solicitarilor clientilor si se asigura de rezolvarea situatiilor semnalate, fie individual (dupa caz) fie adresand aceste situatii departamentelor competente
  • Cauta proactiv sa imbunatateasca calitatea produsului si experienta clientului cu produsele companiei

Impulsioneaza adoptarea si utilizarea produselor companiei

  • Focus pe up-sell, cross-sell, resemnari contracte (prelungirea contractelor care expira)

Completare acte aditionale & procese verbale de transfer din versiuni vechi in versiuni actualizate ale produsului (platformei) precum si introducerea acestora in CRM

Colecteaza si analizeaza feedback-ul clientilor in vederea imbunatatirii produsului si cresterii satisfactiei clientului

Colaboreaza cu departamentele interne, indeosebi cu cele de Vanzari, Consultanta si Produs in vederea solutionarii cerintelor clientului

 

Cum este cel mai fain CSM la Harrison?

  • Empatic, se pozitioneaza in locul clientului si ii intelege pe deplin nevoile
  • Anticipeaza nevoile clientului
  • Se implica proactiv (nu doar reactiv) in relatia cu clientul
  • Cunoaste produsele companiei si stie cum sa le puna la dispozitia clientului intr-o forma cat mai accesibila
  • Cunoaste profilul clientului
  • Are abilitati excelente in zona de livrare training de produs
  • Are abilitati de prezentare
  • Este persuasiv
  • Are abilitati de rezolvare a problemelor
  • Are simtul urgentei, al deadline-urilor
  • Este capabil sa isi prioritizeze task-urile
  • Poate sa gestioneze cu succes relatia cu mai multi clienti
  • Teamplayer
  • Este familiarizat cu Teams, Zoom, Microsoft Office, CRM (orice platforma de management a clientilor)
  • Disponibil sa lucreze full-time, in Bucuresti, mai curand la birou decat de acasa 😊
  • Are experienta in domenii precum customer support, call-center sau vanzari
  • Are studii finalizate (liceale/superioare)
  • Are permis de conducere in caz ca are oportunitatea de a calatori in interes profesional

 

De ce sa vii catre noi?

- in general, cafeaua este buna – India, Brasil, Peru, Organic, Decafeinizata …

- echipa, cel putin excelenta, dar oricum … de neinlocuit!

- evenimente destule … Halloween, Craciun, 8 Martie, Teambuilding s.a.

- program perfect (=nu te trezesti nici prea devreme, nu pleci nici prea tarziu, 08:00-16:30)

- concediu de odihna anual putin cam generos (25 zile/an) & zile libere legale respectate & alte zile libere platite in functie de evenimentele personale

- hybrid, mai rar daca se poate

- invatare continua – iti vei dezvolta abilitatile alaturi de noi, vei primi training, vei tine pasul cu toate modificarile legislative care vizeaza categoria de clienti publici

- apreciere – toti vom afla despre reusitele tale dar, mai mult decat atat – munca ta va aduce beneficii reale atat pentru clienti cat si pentru companie

- timp si pentru tine – in fiecare zi, dupa 16:30, in weekend-uri, de sarbatori legale …

- compensatii – salariu fix “cat trebuie” si comision “cat se poate”😊

- super beneficii – cont la biblioteca digitala Bookster + abonament lunar la o clinica medicala privata

 

In caz ca ai ajuns sa citesti pana aici, inseamna ca ai avut chimie, nu doar cu anuntul ci si cu rolul descris!

Aplica si hai sa vedem cat de buni suntem in a construi o relatie de cursa lunga!