WEBINAR ! Curs practic S.I.C.A.P.

07.10.2021 - 08.10.2021 (2 zile)

Înscrie-te

Vrei să înveți să lucrezi eficient pe platforma SEAP / SICAP? Alege un curs bazat pe informații practice, nu pe teorie neaplicabilă!

 

Cursul practic de SEAP are o structură simplă și coerentă, ușor de înțeles și de parcurs. Vei avea ocazia să afli de la un specialist în domeniu atât informații generale de bază, cât și particularități sau reguli de bune practici, care îți vor transforma complet activitatea. În plus, ai prilejul de a interacționa cu ceilalți cursanți și astfel, vei putea învăța și din experiențele sau dificultățile pe care aceștia le-au întâmpinat.   

 

CUI SE ADRESEAZĂ ACEST CURS?

Programa cursului este adaptată atât nevoilor operatorilor economici, cât și autorităților contractante.

 

CE BENEFICII VEI OBȚINE ÎN URMA CURSULUI?

  • Vei cunoaște legislația și impactul ultimelor modificări din domeniul achizițiilor publice.
  • Vei știi să folosești toate funcționalitățile platformei electronice.
  • Vei putea să desfășori în SEAP/ SICAP toate operațiunile necesare, de la conceperea ofertelor până la acțiunile specifice unui proces de Achiziție Publică.
  • Vei fi pregătit să câștigi licitațiile și procedurile la care participi.

 

AGENDA CURSULUI

  • Legea 98/2016 privind achizițiile publice clasice cu toate modificările și completările ulterioare;
  • Legea 101/2016 - remediile și căile de atac.
  • Înregistrarea în noul S.E.A.P.; Recuperarea / reînnoirea certificatului digital;
  • Administrarea contului: secțiunile utilizatori, profil, situație disponibil/plăți;
  • Documentația și procedurile de atribuire - tipuri și modalitatea de desfășurare on-line;
  • Cumpărarea directă din catalogul electronic de produse/lucrări/servicii;
  • Anunțul de publicitate/participare/participare simplificat;
  • Solicitările de clarificări-inițierea și transmiterea răspunsurilor
  • Completarea DUAE și a formularului de integritate

 

DURATA CURSULUI: 12 ore

COST: 832 lei + TVA

Taxa de participare include materialele de curs și diploma de participare.

 

CE SPUN CURSANȚII?

Sebastian G.: “Aveam nevoie de acest curs pentru o schimbare la locul de muncă. Tot ce pot să spun este că după finalizarea cursului lucrurile nu mai par atât de complicate, platforma pare mai prietenoasă și asta pentru că am reușit să o înțeleg și să o folosesc eficient. Mă bucur că am participat.”

Curs: WEBINAR ! Curs practic S.I.C.A.P.

Perioada: 07.10.2021 - 08.10.2021

Locație: Online - Transmisie Live din Studioul Harrison - ONLINE

Preț: 832,00 RON, la care se adauga TVA

Lector - Ioana Ghiță

Cei 9 ani de activitate petrecuți atât în cadrul autorităților contractante, cât și al operatorilor economici, i-au oferit perspectiva ambelor tabere și constituie un atuu al structurii cursurilor susținute, putând astfel intermedia facil comunicarea și schimbul de experiență dintre cursanți.

Suplimentar formării a mai bine de 1500 de cursanți, este Expert Achiziții Publice și S.E.A.P. și consiliază zilnic autorități contractante și operatori economici în procese complexe de planificare, evaluare și gestionare a achizițiilor.

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
832 RON
Prețul nu include TVA

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele [email protected] sau [email protected] cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa [email protected]. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.