WEBINAR ! Fiscalitate, executare silită și recuperarea creanțelor

25.06.2020 - 26.06.2020 (2 zile)

Înscrie-te

Îți doreștii să înțelegi conceptul finanțelor publice, să fii la curent cu legislația actualizată privind taxele și impozitele sau să cunoști care sunt regulile de bune practici în domeniu? Participă la cursul interactiv Taxe și impozite locale și colectarea lor și află soluțiile practice din domeniu!

Programul cursului presupune abordarea informațiilor fundamentale din domeniu, pornind de la teme generale, precum conceptul de finanțe publice și politica fiscală din România, mergând până la aspecte tehnice, cum ar fi tipurile de impozite și taxe locale sau procedura de executare silită.

 

CUI SE ADRESEAZĂ ACEST CURS?

Tuturor persoanelor care își doresc să acumuleze cunoștințe de ultimă oră în domeniu, fie că lucrează sau nu în sistem. Metoda de predare se axează pe interactivitate și studii de caz, facilitând, astfel, înțelegerea legislației și a subiectelor abordate.

 

CE BENEFICII VEI OBȚINE ÎN URMA CURSULUI?

  • Vei cunoaște în profunzime legislația națională.
  • Vei știi să aplici cele mai bune practici în domeniu.
  • Vei putea să identifici soluțiile potrivite pentru cazurile speciale.

 

AGENDA CURSULUI

  • Conceptul de finanțe publice; Rolul și funcțiile finanțelor publice; Sistemul fiscal și politica fiscală din România;
  • Impozitele și taxele naționale - Legea nr. 227/2015, Codul Fiscal; Legea nr. 85/2014 privind procedura insolvenței;
  • Impozitele și taxele locale - Legea nr. 273/2016 privind finanțele publice locale; Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale;
  • Elemente introductive privind fiscalitatea impozitelor și taxelor;
  • Conținutul și elementele principale ale impozitelor; Clasificarea impozitelor;
  • Trăsăturile sistemului fiscal românesc;
  • Principiile de bază și principiile impunerii fiscale; Impozitele și taxele ca principală resursă a finanțelor publice;
  • Tipuri de impozite și taxe locale: impozitul pe clădiri și taxele pe clădiri, impozitul pe teren, taxa pe teren, taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor și autorizațiilor, taxa pentru folosirea mijloacelor de reclamă și publicitate, taxe speciale;
  • Așezarea, perceperea și urmărirea impozitelor și taxelor locale – Codul Fiscal, Codul de procedură fiscală;
  • Executarea silită – generalități; Participanții la executarea silită; Obiectul și declanșarea executării silite;
  • Stabilirea taxelor și impozitelor locale.

 

 

DURATA CURSULUI: 12 ore

 

COST: 600 lei + TVA

Taxa de participare include materialele de curs și diploma de participare.

 

 

CE SPUN CURSANȚII?

Raluca V.: “Înainte de acest curs am încercat să înțeleg singură, cu ajutorul internetului, noțiunile de bază în ceea ce privește sistemul fiscal, dar m-am pierdut într-o mare de informații necunoscute. Acela a fost momentul în care m-am înscris la acest curs și așa mi-am dat seama că explicațiile și interacțiunea sunt esențiale într-un proces de învățare, mai ales în domenii pe care nu le stăpânești deloc. Acum pot spune că înțeleg anumite aspecte administrative ce țin de domeniul fiscal din România.”

Curs: WEBINAR ! Fiscalitate, executare silită și recuperarea creanțelor

Perioada: 25.06.2020 - 26.06.2020

Locație: Online - Transmisie Live din Studioul Harrison - ONLINE

Acreditare: Harrison

Preț: 600,00 RON, la care se adauga TVA

Lector - Georgeta Cristea

     Cei 30 de ani de experienta profesionala dobanditi exclusiv la nivelul administratiilor publice locale garanteaza caracterul practic si aplicabil al materiei predate, putand oferi cursantilor, suplimentar perspectivei legislative, solutii optime si eficiente in vederea derularii activitatilor specifice. 

    Aria vasta de expertiza, atat in calitate de achizitor public, director executiv al Directiei de finante publice locale cat si auditor public intern, au facilitat intelegerea particularitatilor posturilor cheie din cadrul institutiilor publice dar si identificarea celor mai bune solutii de administrare a veniturilor si cheltuielilor, oferind in cadrul cursurilor sugestii de perfectionare/optimizare a activitatilor entitatii publice. 

 

    Alte certificari si competente: 

  • Taxe si Impozite locale

  • Cod Fiscal

  • Asistenta Sociala

  • Control Financiar Preventiv si Control de Gestiune

  • Contabilitatea institutiilor publice

  • Protectia datelor cu caracter personal

  • Sistem de Control Intern Managerial

  • Achizitii Publice / SEAP-SICAP

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
600 RON
Prețul nu include TVA

Testimoniale

"Prezentare foarte clară și bine sistematizată. Foarte folositor începătorilor din domeniul achizițiilor, oferind totodată și subtilități folositoare celor avansați. Vă mulțumesc!"

Mihaela P., administrator

"Informațiile furnizate au fost interesante. În calitate de auditor financiar pentru proiecte nerambursabile din fonduri europene sau alte fonduri m-am confruntat cu o diversitate de achiziții publice privind produse, servicii sau lucrări."

Mihai M., auditor financiar

"Acest curs mi-a dat încredere că pot răspunde de această comisie la nivel de unitate. Am primit informația necesară într-un mod perceptibil unei persoane nefamiliarizate cu terminologia de specialitate. Am primit răspunsuri lămuritoare întrebărilor adresate. Felicitări și mulțumesc pentru șansa de a participa la o astfel de prezentare."

Florina B., profesor, jud. Bihor

"Pot sa spun că după cursul Ștefaniei Popa am rămas cu un sentiment de inspirație, cu convingerea că am învățat multe despre obiectivele, riscurile, identificarea, evaluarea și gestionarea riscurilor la nivel de compartiment - contabilitate, dar mai ales cu un alt nivel de cunoaștere a mea și a colegilor din instituția la care lucrez. Noi am participat la webinar toata echipa de SCIM. Vă mulțumim încă o dată, sunteți o sursă de inspirație pentru noi."

Adriana D., administrator financiar liceu, Cluj

"Despre cursul prezentat de Ștefania Popa, la care am participat, pot afirma că este extrem de util. A venit la momentul potrivit, având în vedere faptul că apar tot mai multe modificări în cadrul acestui compartiment și, de aceea, încercăm să ne adaptăm, să putem elabora, revizui, actualiza documentele necesare și optimiza activitățile interne. Pe tot parcursul cursului Ștefania a demonstrat cunoașterea domeniului în care activează, așteptând cu nerăbdare să-i fie puse întrebări la care să răspundă cu cât mai multe detalii. Recomand participarea la cursurile Harrison."

Aneta I., director liceu, Călărași

"Informația cursului este documentată, concisă și la obiect. Apreciez efortul lectorului de a răspunde tuturor întrebărilor adresate de către cursanți."

Simona D., APIA

"Cursurile susținute pe platforma Harrison sunt foarte bine structurate și oferă informațiile necesare celor care lucrează în unitățile de învățământ. După desfășurarea cursului am primit toate materialele prezentate la curs, ceea ce ușurează mult munca. Am participat la două cursuri online pe această platforma și sunt foarte mulțumită."

Dana I., secretar liceu, Cluj

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele [email protected] sau [email protected] cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa [email protected]. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.
Vreau sa ma inscriu