SEAP/SICAP pentru Operatori Economici

30.10.2019 - 31.10.2019 (2 zile)

Înscrie-te

Participă la cursul practic SEAP/SICAP pentru Operatori Economici și vei învăța să lucrezi în sistem făcând aplicații practice ghidat de un specialist în domeniu!
Cursul îți va oferi atât informațiile generale și de bază ale domeniului dar mai mult decât atât, îți va aduce o multitudine de ponturi și reguli de bune practici, toate venite de la un expert în achiziții publice.

Pe agenda de curs:

  • Legea 98/2016 privind achizițiile publice clasice cu toate modificările și completările ulterioare; 
  • Legea 101/2016 - remediile și căile de atac.
  • Înregistrarea în noul S.E.A.P.; Recuperarea / reînnoirea certificatului digital;
  • Administrarea contului: secțiunile utilizatori, profil, situație disponibil/plăți;
  • Configurarea notificărilor pe criterii de interes;
  • Catalogul electronic; Cumpărarea directă;
  • Procedurile de atribuire on-line și derularea lor; Depunerea ofertelor on-line;
  • Completarea D.U.A.E. - Documentul Unic de Achiziție European;

Pentru mai multe detalii despre trainer, discountul special pentru grupuri și participare, descarcă prezentarea și formularul de înscriere sau ia legatura cu noi!

Curs: SEAP/SICAP pentru Operatori Economici

Perioada: 30.10.2019 - 31.10.2019

Locație: București

Acreditare: Harrison

Preț: 832,00 RON, la care se adauga TVA

Curs organizat prin Harrison Training Partener

Lector - Mircea Jugănaru

Activează în domeniu din 2008 în calitate de Expert Achiziții Publice utilizând experiența dobândită în cadrul autorităților contractante pentru furnizarea serviciilor de consultanță la cele mai înalte standarde . În calitate de trainer deține un portofoliu de peste 1500 de cursanți din mediul public și privat, cărora le-a facilitat tranziția de la SEAP la SICAP.

Coordonator - Andreea Deaconu

Andreea coordonează acest eveniment. Ea te poate ajuta cu toate informațiile suplimentare de care ai nevoie în cel mai scurt timp. Menține constant legatura cu clienții noștri și după terminarea cursurilor, informează lectorul despre nevoile fiecărui cursant și asigură tot suportul necesar în desfașurarea cursului. Dacă ai întrebări legate de programul cursului, suportul de curs sau facturi, este persoana potrivită să te ajute.

Telefon: 0770172354

Email: [email protected]

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
832 RON
Prețul nu include TVA

Testimoniale

"Prezentare foarte clară și bine sistematizată. Foarte folositor începătorilor din domeniul achizițiilor, oferind totodată și subtilități folositoare celor avansați. Vă mulțumesc!"

Mihaela P., administrator

"Informațiile furnizate au fost interesante. În calitate de auditor financiar pentru proiecte nerambursabile din fonduri europene sau alte fonduri m-am confruntat cu o diversitate de achiziții publice privind produse, servicii sau lucrări."

Mihai M., auditor financiar

"Acest curs mi-a dat încredere că pot răspunde de această comisie la nivel de unitate. Am primit informația necesară într-un mod perceptibil unei persoane nefamiliarizate cu terminologia de specialitate. Am primit răspunsuri lămuritoare întrebărilor adresate. Felicitări și mulțumesc pentru șansa de a participa la o astfel de prezentare."

Florina B., profesor, jud. Bihor

"Pot sa spun că după cursul Ștefaniei Popa am rămas cu un sentiment de inspirație, cu convingerea că am învățat multe despre obiectivele, riscurile, identificarea, evaluarea și gestionarea riscurilor la nivel de compartiment - contabilitate, dar mai ales cu un alt nivel de cunoaștere a mea și a colegilor din instituția la care lucrez. Noi am participat la webinar toata echipa de SCIM. Vă mulțumim încă o dată, sunteți o sursă de inspirație pentru noi."

Adriana D., administrator financiar liceu, Cluj

"Despre cursul prezentat de Ștefania Popa, la care am participat, pot afirma că este extrem de util. A venit la momentul potrivit, având în vedere faptul că apar tot mai multe modificări în cadrul acestui compartiment și, de aceea, încercăm să ne adaptăm, să putem elabora, revizui, actualiza documentele necesare și optimiza activitățile interne. Pe tot parcursul cursului Ștefania a demonstrat cunoașterea domeniului în care activează, așteptând cu nerăbdare să-i fie puse întrebări la care să răspundă cu cât mai multe detalii. Recomand participarea la cursurile Harrison."

Aneta I., director liceu, Călărași

"Informația cursului este documentată, concisă și la obiect. Apreciez efortul lectorului de a răspunde tuturor întrebărilor adresate de către cursanți."

Simona D., APIA

"Cursurile susținute pe platforma Harrison sunt foarte bine structurate și oferă informațiile necesare celor care lucrează în unitățile de învățământ. După desfășurarea cursului am primit toate materialele prezentate la curs, ceea ce ușurează mult munca. Am participat la două cursuri online pe această platforma și sunt foarte mulțumită."

Dana I., secretar liceu, Cluj

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele [email protected] sau [email protected] cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa [email protected]. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.
Vreau sa ma inscriu