Cum abordezi particularitățile în relația Autoritate Contractantă - Ofertant?
În orice proces de Achiziție Publică exista 2 mari actori: Autoritatea Contractantă și Ofertantul. O bună relație între cei doi stă la baza unei achiziții care decurge ca la carte. În cadrul cursului pe care ți-l propunem vom aborda întocmai acele particularități și potențiale provocări ce pot surveni pe parcursul unei achiziții. Vom identifica împreună răspunsurile potrivite pentru fiecare situație dată, astfel încât, indiferent de ce parte a taberei te situezi, vei ști cum să procedezi. Vom identifica soluțiile cu ajutorul legislației, pe care o vom diseca de la A la Z, și bineînțeles, cunoscând îndeaproape funcționalitățile platformei SEAP și a procedurilor specifice.
Agenda de curs va cuprinde:
- Planificarea și publicarea achizițiilor de către Autoritățile Contractante;
- Pregătirea participării în procesele de ofertare a Operatorilor Economici în funcție de planificarea publicată;
- Documentația de atribuire – etapele pregătirii procedurilor de atribuire + DUAE;
- Impactul documentației de atribuire asupra Operatorilor Economici;
- Solicitările de clarificări, participarea la procedura de atribuire; Incompatibilități și conflictul de interese; Evaluarea ofertelor; Finalizarea procedurilor de atribuire;
- Contractul de achiziție publică – modificarea contractului de achiziție publică;
- Subcontractarea; Documentul constatator;
- Prezentarea SEAP/SICAP; Identificarea procedurilor de atribuire;
- Achiziția directă; Programul de achiziții.
- Exemple și studii de caz; Sesiuni deschise de întrebări și răspunsuri.
Descarcă prezentarea completă a evenimentului și citește mai multe despre structura cursului și experiența vastă a trainerului. Pentru înscriere și participare nu ezita să iei legatura cu noi!
Curs: Noțiuni legislative și SEAP/SICAP
Perioada: 30.01.2019 - 31.01.2019
Locație: Târgu Jiu
Preț: 832,00 RON, serviciu scutit de TVA
Testimoniale
Întrebări frecvente
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.
Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.