S.E.A.P. pentru Operatori Economici

23.10.2017 - 24.10.2017 (2 zile)

Înscrie-te

Te invităm la un curs destinat persoanelor cu sau fără experiență în utilizarea S.E.A.P. Nu vom neglija partea legislativă care reglementează domeniul dar ne vom concentra cel mai mult asupra functionalităților platformei și cum se utilizează în toate procesele.

Programa cursului pune accent pe aspectele practice, obiectivul principal fiind ca toți cursanții să asimileze cunoștințele necesare de operare în platforma electronică a achizițiilor publice. Ce aplicații practice vom face?

  • Înregistrarea în S.E.A.P.;
  • Recuperarea / reînnoirea certificatului digital;
  • Administrarea contului: secțiunile utilizatori, profil, documente;
  • Catalogul electronic; 
  • Depunerea notificarilor prealabile; 
  • Procedurile de atribuire on-line și derularea lor; 
  • Completarea D.U.A.E. - Documentul Unic de Achiziție European; 
  • Depunerea ofertelor on-line;
  • Participarea la licitații electronice organizate ca etape finale la alte proceduri.
  • BONUS: Demo S.I.C.A.P.

Pentru că legislația care reglementează domeniul s-a modificat anul trecut vom trece în revistă și cele mai importante aspecte în aces sens:

  • Legea 98 / 2016 privind achizițiile publice clasice;
  • Legea 101 / 2016 – remediile și căile de atac. 
  • HG 395 / 2016 - normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru.

Pe parcursul celor 2 zile de training se asigură acces la laptop pentru toată partea practică, suport de curs printat și în format electronic la cerere pentru partea teoretică. 

***Sunt incluse mesele de prânz și pauzele de cafea pentru ambele zile de curs.

REDUCERE SPECIALĂ DE 13% - se oferă grupurilor de minim 3 cursanți din cadrul aceleiași organizații. 

Curs: S.E.A.P. pentru Operatori Economici

Perioada: 23.10.2017 - 24.10.2017

Locație: Sediul HARRISON - Sos. Virtuții 19D, Et. 3, BUCUREȘTI - București

Preț: 790,00 RON, la care se adauga TVA

Curs organizat prin Harrison Training Partener

Lector - Răzvan Purdel

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
790 RON
Prețul nu include TVA

Testimoniale

"Prezentare foarte clară și bine sistematizată. Foarte folositor începătorilor din domeniul achizițiilor, oferind totodată și subtilități folositoare celor avansați. Vă mulțumesc!"

Mihaela P., administrator

"Informațiile furnizate au fost interesante. În calitate de auditor financiar pentru proiecte nerambursabile din fonduri europene sau alte fonduri m-am confruntat cu o diversitate de achiziții publice privind produse, servicii sau lucrări."

Mihai M., auditor financiar

"Acest curs mi-a dat încredere că pot răspunde de această comisie la nivel de unitate. Am primit informația necesară într-un mod perceptibil unei persoane nefamiliarizate cu terminologia de specialitate. Am primit răspunsuri lămuritoare întrebărilor adresate. Felicitări și mulțumesc pentru șansa de a participa la o astfel de prezentare."

Florina B., profesor, jud. Bihor

"Pot sa spun că după cursul Ștefaniei Popa am rămas cu un sentiment de inspirație, cu convingerea că am învățat multe despre obiectivele, riscurile, identificarea, evaluarea și gestionarea riscurilor la nivel de compartiment - contabilitate, dar mai ales cu un alt nivel de cunoaștere a mea și a colegilor din instituția la care lucrez. Noi am participat la webinar toata echipa de SCIM. Vă mulțumim încă o dată, sunteți o sursă de inspirație pentru noi."

Adriana D., administrator financiar liceu, Cluj

"Despre cursul prezentat de Ștefania Popa, la care am participat, pot afirma că este extrem de util. A venit la momentul potrivit, având în vedere faptul că apar tot mai multe modificări în cadrul acestui compartiment și, de aceea, încercăm să ne adaptăm, să putem elabora, revizui, actualiza documentele necesare și optimiza activitățile interne. Pe tot parcursul cursului Ștefania a demonstrat cunoașterea domeniului în care activează, așteptând cu nerăbdare să-i fie puse întrebări la care să răspundă cu cât mai multe detalii. Recomand participarea la cursurile Harrison."

Aneta I., director liceu, Călărași

"Informația cursului este documentată, concisă și la obiect. Apreciez efortul lectorului de a răspunde tuturor întrebărilor adresate de către cursanți."

Simona D., APIA

"Cursurile susținute pe platforma Harrison sunt foarte bine structurate și oferă informațiile necesare celor care lucrează în unitățile de învățământ. După desfășurarea cursului am primit toate materialele prezentate la curs, ceea ce ușurează mult munca. Am participat la două cursuri online pe această platforma și sunt foarte mulțumită."

Dana I., secretar liceu, Cluj

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele [email protected] sau [email protected] cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa [email protected]. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.
Vreau sa ma inscriu