WEBINAR Implementarea reglementărilor RGPD/GDPR

26.03.2020 - 27.03.2020 (2 zile)

Înscrie-te

Programa cursului este structurată în 3 etape coerente care vor ajuta participanții să integreze ușor toate informațiile: asimilarea noilor reglementări produse de Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului, aplicarea cunoștințelor în studii de caz, identificarea soluțiilor practice pentru activitatea participanților.

PARTICIPĂ LA UN CURS INTERACTIV!
Cursul se adresează personalului responsabil/care se ocupă cu protecția datelor cu caracter personal și este format din 3 module de curs:

1. Aplicarea Regulamentului;

2. Criterii desemnare DPO;

3. Analiza respectării și conformării la Regulament.

Metoda de predare și asimilare a cunoștințelor se axează pe interactivitate și studii de caz pe situațiile ce pot aparea în activitate, toate acestea facilitând înțelegerea legislației și a subiectelor abordate.

Pe agenda de curs:

  • Prezentare și interpretare Regulament; 
  • Consimțământul: obținere și revocare;
  • Drepturi, transparența, excepții, restricții;
  • Criterii desemnare DPO; Stabilirea rolului și a competențelor profesionale; 
  • Analizarea conflictelor de interese; Funcția responsabilului cu protecția datelor; 
  • Proceduri, colaborare și relația cu persoana vizată;
  • Relația cu Autoritatea Națională de Supraveghere;
  • Aspecte tehnice/măsuri de siguranță asumate;
  • Prezentarea importanței procedurilor și registrului;
  • Comunicarea internă a DPO cu managementul.

   ! Interacționezi cu colegi de pe întreg teritoriul țării, bucurandu-te de confortul propriei locuințe / birou. 

 

Curs: WEBINAR Implementarea reglementărilor RGPD/GDPR

Perioada: 26.03.2020 - 27.03.2020

Locație: Online - Transmisie Live din Studioul Harrison - ONLINE

Preț: 600,00 RON, la care se adauga TVA

Lector - Roxana Niculescu

Formator autorizat in vederea implemantarii reglementarilor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal, consilieaza si sustine cursuri destinate autoritilor contractante dar si entitatilor private. Cei 6 ani de expertiza in Management de Mediu si Sisteme Integrate Mediu, Calitate si Sanatate i-au facilitat si accelerat asimilarea legislatiei comunitare.

Coordonator - Cătălin Ion

Cătălin se va ocupa de coordonarea cursului. El te poate ajuta cu toate informațiile suplimentare de care ai nevoie în cel mai scurt timp. Menține constant legătura cu clienții noștri și după terminarea cursurilor, informează lectorul despre nevoile fiecărui cursant și asigură tot suportul necesar în desfășurarea cursului. Dacă ai întrebări legate de programul cursului, suportul de curs sau facturi, Cătălin este persoana potrivită să te ajute.

Telefon: 0743253085

Email: [email protected]

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
600 RON
Prețul nu include TVA

Testimoniale

"Prezentare foarte clară și bine sistematizată. Foarte folositor începătorilor din domeniul achizițiilor, oferind totodată și subtilități folositoare celor avansați. Vă mulțumesc!"

Mihaela P., administrator

"Informațiile furnizate au fost interesante. În calitate de auditor financiar pentru proiecte nerambursabile din fonduri europene sau alte fonduri m-am confruntat cu o diversitate de achiziții publice privind produse, servicii sau lucrări."

Mihai M., auditor financiar

"Acest curs mi-a dat încredere că pot răspunde de această comisie la nivel de unitate. Am primit informația necesară într-un mod perceptibil unei persoane nefamiliarizate cu terminologia de specialitate. Am primit răspunsuri lămuritoare întrebărilor adresate. Felicitări și mulțumesc pentru șansa de a participa la o astfel de prezentare."

Florina B., profesor, jud. Bihor

"Pot sa spun că după cursul Ștefaniei Popa am rămas cu un sentiment de inspirație, cu convingerea că am învățat multe despre obiectivele, riscurile, identificarea, evaluarea și gestionarea riscurilor la nivel de compartiment - contabilitate, dar mai ales cu un alt nivel de cunoaștere a mea și a colegilor din instituția la care lucrez. Noi am participat la webinar toata echipa de SCIM. Vă mulțumim încă o dată, sunteți o sursă de inspirație pentru noi."

Adriana D., administrator financiar liceu, Cluj

"Despre cursul prezentat de Ștefania Popa, la care am participat, pot afirma că este extrem de util. A venit la momentul potrivit, având în vedere faptul că apar tot mai multe modificări în cadrul acestui compartiment și, de aceea, încercăm să ne adaptăm, să putem elabora, revizui, actualiza documentele necesare și optimiza activitățile interne. Pe tot parcursul cursului Ștefania a demonstrat cunoașterea domeniului în care activează, așteptând cu nerăbdare să-i fie puse întrebări la care să răspundă cu cât mai multe detalii. Recomand participarea la cursurile Harrison."

Aneta I., director liceu, Călărași

"Informația cursului este documentată, concisă și la obiect. Apreciez efortul lectorului de a răspunde tuturor întrebărilor adresate de către cursanți."

Simona D., APIA

"Cursurile susținute pe platforma Harrison sunt foarte bine structurate și oferă informațiile necesare celor care lucrează în unitățile de învățământ. După desfășurarea cursului am primit toate materialele prezentate la curs, ceea ce ușurează mult munca. Am participat la două cursuri online pe această platforma și sunt foarte mulțumită."

Dana I., secretar liceu, Cluj

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele [email protected] sau [email protected] cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa [email protected]. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.
Vreau sa ma inscriu