Curs Achiziții Publice - teorie și practică în SEAP

11.12.2019 - 13.12.2019 (3 zile)

Înscrie-te

Modificările frecvente ale legislației îți pot pune piedici în desfășurarea corectă a activității de planificare și derulare a achizițiilor publice, de aceea vom pune accent pe actualizarea cunoștințelor teoretice și practice. Iar în final îți vor fi prezentate în mod practic funcțiile esențiale din platforma SEAP/SICAP.

Vei fi îndrumat de un lector care oferă zilnic consultanță pentru un spectru larg de probleme.

 

Agenda de curs

  • Pachetul legislativ în vigoare și ultimele noutăți în domeniu;
  • Riscuri în achiziții publice - identificare și măsuri de prevenție;
  • Planificarea achizițiilor publice;
  • Reguli de estimare a valorilor din contractul de achiziție publică sau acordul cadru;
  • Documentația de atribuire - modalități și proceduri;
  • Acordul cadru - avantaje și dezavantaje;
  • Atribuțiile comisiei de evaluare;
  • Derularea procedurilor de atribuire;
  • Finalizarea procedurilor de atribuire; Subcontractanții;
  • Modificarea contractelor de achiziție publică: acord cadru, modificări nesubstanțiale și modificări substanțiale;
  • Documentul constatator;
  • Sesiuni deschise de întrebări și răspunsuri.
  • Practică SEAP/SICAP: cele mai importante concepte și operațiuni ale platformei electronice.

 

Curs: Curs Achiziții Publice - teorie și practică în SEAP

Perioada: 11.12.2019 - 13.12.2019

Locație: Tulcea

Acreditare: Harrison

Preț: 832,00 RON, la care se adauga TVA

Lector - Ioana Ghiță

Cei 9 ani de activitate petrecuți atât în cadrul autorităților contractante, cât și al operatorilor economici, i-au oferit perspectiva ambelor tabere și constituie un atuu al structurii cursurilor susținute, putând astfel intermedia facil comunicarea și schimbul de experiență dintre cursanți.

Suplimentar formării a mai bine de 1500 de cursanți, este Expert Achiziții Publice și S.E.A.P. și consiliază zilnic autorități contractante și operatori economici în procese complexe de planificare, evaluare și gestionare a achizițiilor.

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
832 RON
Prețul nu include TVA

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele office@harrison.ro sau inscrieri@harrison.ro cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa inscrieri@harrison.ro. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.