CEAC - Comisia de evaluare și asigurare a calității

Înscrie-te

 

Cursurile Harrison au mereu aplicabilitate practică, iar în cadrul programului de o zi dedicat CEAC - Comisia de evaluare și asigurare a calității vei fi indrumat de un lector cu experiență considerabilă în domeniu. Astfel vei fi la curent cu legislația în vigoare și ultimele noutăți toate acestea rezultând într-o activitate performantă pentru dumneavoastră. 

Agenda cursului

  • Concepte fundamenale ce stau la baza procesului de evaluare a calitatii educatiei

-Definirea conceptelor proprii de calitate si identificarea masurilor si a indicatorilor de care se tine cont in procesul de imbunatatire a calitatii educatiei

- Cadrul naţional: standarde şi metodologii pentru evaluarea internă şi externă a calităţii educaţiei

  • Identificarea instrumentelor pentru evaluarea si asigurarea calitatii in educatie

-Evaluarea interna 

-Evaluarea externă a calității educației; 

-Evaluarea în vederea autorizării; 

-Evaluarea în vederea acreditării; 

-Evaluarea periodică;   

  • Principalele atribuţii ale membrilor CEAC in procesul de implementare a sistemului de management al calitatii in unitatile de invalamant

-Componenta comisiei pentru evaluarea si asigurarea calitatii

-Regulamentul de functionare

 

Curs: CEAC - Comisia de evaluare și asigurare a calității

Perioada:

Locație: București

Preț: 450,00 RON, la care se adauga TVA

Curs organizat prin Harrison Training Partener

Lector - Ștefania Popa

În calitate de Specialist în implementarea Sistemului de Control Intern Managerial (SCIM) în instituțiile publice din România, Ștefania consiliază în prezent peste 900 de entități publice în vederea optimizării sistemelor de management și a format peste 6000 de cursanți din instituții publice și mediul privat.

Experiența dobândită în elaborarea și actualizarea procedurilor de sistem și operaționale, precum și adaptarea acestora la noile reguli privind protecția datelor, stă la baza răspunsurilor prompte și adaptate specificului fiecărei instituții participante la cursurile sale.

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
450 RON
Prețul nu include TVA

Testimoniale

"Prezentare foarte clară și bine sistematizată. Foarte folositor începătorilor din domeniul achizițiilor, oferind totodată și subtilități folositoare celor avansați. Vă mulțumesc!"

Mihaela P., administrator

"Informațiile furnizate au fost interesante. În calitate de auditor financiar pentru proiecte nerambursabile din fonduri europene sau alte fonduri m-am confruntat cu o diversitate de achiziții publice privind produse, servicii sau lucrări."

Mihai M., auditor financiar

"Acest curs mi-a dat încredere că pot răspunde de această comisie la nivel de unitate. Am primit informația necesară într-un mod perceptibil unei persoane nefamiliarizate cu terminologia de specialitate. Am primit răspunsuri lămuritoare întrebărilor adresate. Felicitări și mulțumesc pentru șansa de a participa la o astfel de prezentare."

Florina B., profesor, jud. Bihor

"Pot sa spun că după cursul Ștefaniei Popa am rămas cu un sentiment de inspirație, cu convingerea că am învățat multe despre obiectivele, riscurile, identificarea, evaluarea și gestionarea riscurilor la nivel de compartiment - contabilitate, dar mai ales cu un alt nivel de cunoaștere a mea și a colegilor din instituția la care lucrez. Noi am participat la webinar toata echipa de SCIM. Vă mulțumim încă o dată, sunteți o sursă de inspirație pentru noi."

Adriana D., administrator financiar liceu, Cluj

"Despre cursul prezentat de Ștefania Popa, la care am participat, pot afirma că este extrem de util. A venit la momentul potrivit, având în vedere faptul că apar tot mai multe modificări în cadrul acestui compartiment și, de aceea, încercăm să ne adaptăm, să putem elabora, revizui, actualiza documentele necesare și optimiza activitățile interne. Pe tot parcursul cursului Ștefania a demonstrat cunoașterea domeniului în care activează, așteptând cu nerăbdare să-i fie puse întrebări la care să răspundă cu cât mai multe detalii. Recomand participarea la cursurile Harrison."

Aneta I., director liceu, Călărași

"Informația cursului este documentată, concisă și la obiect. Apreciez efortul lectorului de a răspunde tuturor întrebărilor adresate de către cursanți."

Simona D., APIA

"Cursurile susținute pe platforma Harrison sunt foarte bine structurate și oferă informațiile necesare celor care lucrează în unitățile de învățământ. După desfășurarea cursului am primit toate materialele prezentate la curs, ceea ce ușurează mult munca. Am participat la două cursuri online pe această platforma și sunt foarte mulțumită."

Dana I., secretar liceu, Cluj

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele [email protected] sau [email protected] cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa [email protected]. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.
Vreau sa ma inscriu