Bune practici în implementarea și dezvoltarea SCIM

24.01.2019 - 27.01.2019 (4 zile)

Înscrie-te

Vă invităm să participați la un curs centrat pe învățare interactivă. Vom aborda teme de actualitate, esențiale pentru bune practici în funcționarea și dezvoltarea Sistemului de Control Intern Managerial. De asemenea, cursul va pune accent pe practică astfel încât să asigure înțelegerea și asimilarea corectă a legislației din domeniu.

Agenda de curs:

Baza legislativă

  • OSGG 600/2018 - privind aprobarea Codului controlului intern managerial;

Elemente practice

  • Controlul intern managerial. Politici, proceduri, proces implementare;
  • Responsabilități și atribuții în cadrul procesului de implementare;
  • Proiectarea măsurilor pentru dezvoltarea continuă a procesului de implementare a SCIM.

Lector

Ștefania Popa - este specialist în domeniu și consiliază în prezent peste 800 de organizații în probleme de management, proceduri de sistem și operaționale, precum și adaptarea la noile reguli privind protecția datelor personale.


Detalierea serviciilor de cazare și mese

Pensiunea Edy's Royal este situată în stațiunea Predeal, cadru natural ideal pentru a petrece timp în aer curat. Având în vecinătate masivele muntoase Postăvarul, Piatra Mare, Bucegi și Baiului.

Camerele au dotări moderne care să asigure confortul oricărui vizitator.

Fiecare cameră dispune de:

  • baie proprie;
  • cablu TV-LCD;
  • frigider
  • acces internet wireless; 

Proprietatea este compusă dintr-o grădină exterioară dotată cu grătar, depozit de schiuri și parcare publică. Restaurantul este propriu, dimineața veți beneficia de bufet suedez, iar prânzul și cina vin cu meniu fix.

Dacă sunteți adeptul sporturilor de iarnă, stațiunea dispune de pârtii cu condiții excelente de schi, cea mai apropiată de pensiune fiind Clăbucet, la numai 1 km distanță. 

Curs: Bune practici în implementarea și dezvoltarea SCIM

Perioada: 24.01.2019 - 27.01.2019

Locație: Pensiunea Edy's Royal *** - Predeal

Preț: 2520,00 RON, la care se adauga TVA

Lector - Ștefania Popa

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
2520 RON
Prețul nu include TVA

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele office@harrison.ro sau inscrieri@harrison.ro cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa inscrieri@harrison.ro. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.