Vă invităm să participați la un curs centrat pe învățare interactivă. Vom aborda teme de actualitate, esențiale pentru bune practici în funcționarea și dezvoltarea Sistemului de Control Intern Managerial. De asemenea, cursul va pune accent pe practică astfel încât să asigure înțelegerea și asimilarea corectă a legislației din domeniu.
Agenda de curs:
Baza legislativă
- OSGG 600/2018 - privind aprobarea Codului controlului intern managerial;
Elemente practice
- Controlul intern managerial. Politici, proceduri, proces implementare;
- Responsabilități și atribuții în cadrul procesului de implementare;
- Proiectarea măsurilor pentru dezvoltarea continuă a procesului de implementare a SCIM.
Lector
Ștefania Popa - este specialist în domeniu și consiliază în prezent peste 800 de organizații în probleme de management, proceduri de sistem și operaționale, precum și adaptarea la noile reguli privind protecția datelor personale.
Detalierea serviciilor de cazare și mese
Pensiunea Edy's Royal este situată în stațiunea Predeal, cadru natural ideal pentru a petrece timp în aer curat. Având în vecinătate masivele muntoase Postăvarul, Piatra Mare, Bucegi și Baiului.
Camerele au dotări moderne care să asigure confortul oricărui vizitator.
Fiecare cameră dispune de:
- baie proprie;
- cablu TV-LCD;
- frigider
- acces internet wireless;
Proprietatea este compusă dintr-o grădină exterioară dotată cu grătar, depozit de schiuri și parcare publică. Restaurantul este propriu, dimineața veți beneficia de bufet suedez, iar prânzul și cina vin cu meniu fix.
Dacă sunteți adeptul sporturilor de iarnă, stațiunea dispune de pârtii cu condiții excelente de schi, cea mai apropiată de pensiune fiind Clăbucet, la numai 1 km distanță.
Curs: Bune practici în implementarea și dezvoltarea SCIM
Perioada: 24.01.2019 - 27.01.2019
Locație: Pensiunea Edy's Royal *** - Predeal
Preț: 2520,00 RON, la care se adauga TVA
Lector - Ștefania Popa
În calitate de Specialist în implementarea Sistemului de Control Intern Managerial (SCIM) în instituțiile publice din România, Ștefania consiliază în prezent peste 900 de entități publice în vederea optimizării sistemelor de management și a format peste 6000 de cursanți din instituții publice și mediul privat.
Experiența dobândită în elaborarea și actualizarea procedurilor de sistem și operaționale, precum și adaptarea acestora la noile reguli privind protecția datelor, stă la baza răspunsurilor prompte și adaptate specificului fiecărei instituții participante la cursurile sale.
Testimoniale
Întrebări frecvente
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.
Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.