Te invităm la un curs conceput pentru perfecționarea cunoștințelor în noul context al achizițiilor publice ca urmare a publicării OUG 45/2018 și HG 419/2018. Astfel, programul înglobează cele mai importante aspecte teoretice și practice de ultimă oră în domeniu. pentru că ne dorim să ai o experiență cât mai relevantă pentru activitatea ta, vei fi îndrumat de un lector cu competențe solide în domeniu.
Agenda de curs va cuprinde:
- Pachetul legislativ în vigoare și ultimele noutăți în domeniu;
- Riscuri în achiziții publice - identificare și măsuri de prevenție; Planificarea achizițiilor publice;
- Reguli de estimare a valorilor din contractul de achiziție publică sau acordul cadru;
- Documentația de atribuire - modalități și proceduri; Acordul cadru - avantaje și dezavantaje;
- Atribuțiile comisiei de evaluare; Derularea procedurilor de atribuire;
- Finalizarea procedurilor de atribuire; Subcontractanții;
- Modificarea contractelor de achiziție publică: acord cadru, modificări nesubstanțiale și modificări substanțiale;
- Documentul constatator;
- Sesiuni deschise de întrebări și răspunsuri.
Senior Expert & Lector - Doru Șelaru are o experiență de 16 ani în domeniul Achizițiilor Publice. A susținut peste 150 de cursuri și a format peste 2500 de cursanți din instituții publice și sistemul privat. A supervizat procese complexe de achiziții publice, însumând peste 250 de proceduri de achiziție on-line și off-line.
Pentru mai multe detalii despre locație și beneficii exclusive, descarcă prezentarea și formularul de participare sau ia legatura cu noi!
Curs: Achiziții Publice - de la planificare la atribuire
Perioada:
Locație: Hotel Turnul - Moieciu de Jos
Preț: 2483,00 RON, serviciu scutit de TVA
Lector - Doru Șelaru
În 12 ani de experiență în domeniu, Doru Șelaru a susținut peste 300 de cursuri și a format peste 6000 de cursanți din instituții publice și mediul privat. În calitate de Senior Expert a supervizat procese complexe de achiziție publică însumând peste 500 de proceduri on-line și off-line. Cei 6 ani petrecuți în cadrul Direcției de Monitorizare și Control a A.N.A.P. au facilitat înțelegerea perspectivei organelor de control și constituie axa directoare a manierei de susținere a cursurilor de formare profesională și a metodei de prezentare a obligațiilor legislative.
Testimoniale
Întrebări frecvente
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.
Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.