Reprezentant vanzari (cu activitate de teren) - servicii B2G

Domeniu: Vanzari, Consultanta, Achizitii publice, Institutii publice, Legislatie, Servicii, Account management, Area sales management

Locație: Cluj-Napoca, Braila, Galati, Vrancea, Buzau, Harghita, Mures, Covasna

Nivel de experiență: Entry - level, Middle - level

La Harrison am decis sa alegem ce este mai bun din contextul pandemic si din noua realitate de zi cu zi. Impreuna cu echipa, am dezvoltat servicii digitalizate pentru clientii nostri, in ideea unui acces mai facil si mai rapid la solutiile ce li se potrivesc.

Daca citesti aceste randuri inseamna ca si tu, la fel ca noi, ai simtit nevoia unei schimbari si ne-am bucura daca jobul nostru ar reprezenta o oportunitate pentru tine in acest sens.

Vezi daca te regasesti in echipa noastra!

 

Reprezentant vanzari – servicii B2G la Harrison presupune:

- Vanzare de servicii, respectiv:

  • consultanta in Achizitii publice
  • soft pentru acces la serviciile de consultanta SCIM (sistem de control intern managerial) si CEAC (asigurarea calitatii educatiei)

- Gestionare portofoliu clienti din zona de institutii publice (preponderent) si din zona de operatori economici (mai putin);

- In prezent cautam Area sales care sa gestioneze una din zonele:

  • Zona 1 – Braila, Galati, Vrancea, Buzau
  • Zona 2 – Harghita, Salaj, Mures, Covasna

- Hunting & farming clienti;

- Utilizare CRM pentru contactare clienti si actualizare baza de date (exista istoric pe clientii deja existenti);

- Activitate de teren in zona alocata, cu planificarea in prealabil a intalnirilor;

- Autonomie in negocierea si semnarea contractelor; in anumite cazuri semnarea se face si de la distanta cu semnatura electronica;

- Consultarea & stapanirea legislatiei de specialitate in domeniile destinate vanzarii – SCIM, CEAC, Achizitii publice (legislatia trebuie stapanita la un nivel ridicat pentru a avea un proces de vanzare calitativ – si se face pe parcurs, nu este necesar sa ai deja cunostinte in domeniu)

 

Ti s-ar plia job-ul acesta daca ai avea:

  • Experienta in cold calling – must have 
  • Experienta in planificare telefonica a intalnirilor – must have (ca mod de abordare & organizare)
  • Experienta de vanzare catre institutii publice si/sau operatori economici – optional
  • Cunostinte teoretice si practice despre tehnici de vanzare & negociere – must have
  • Deschidere pentru invatare continua – domeniul este puternic legiferat, cu schimbari rapide - must have
  • Disponibilitate pentru activitate preponderent de teren intr-una din zonele sus-mentionate, in toate cele 4 judete – must have
  • Cunostinte limba maghiara - scris si vorbit pentru a gestiona Zona 2 - optional
  • Experienta in condus – must have
  • Minim studii medii finalizate – must have

 

Care sunt beneficiile tale alaturi de noi?

  • Colaborare pe termen lung
  • Venit fix & comision din vanzari si incasari 
  • Posibilitatea de a lucra de acasa (telemunca) sau de la sediile noastre daca locuiesti in Bucuresti sau Cluj-Napoca
  • Acces la cursurile organizate de Harrison (exemplu – SICAP, Achizitii publice)
  • Training-uri externe
  • Teambuilding-uri anuale si party-uri de detensionare in functie de evenimentele din an (next one - after Easter)
  • Abonament lunar la Bookster (biblioteca digitala/ at work)
  • Echipa faina si cafea buna la birou!

 

Aplica si Oana de la HR te va orienta pe mai departe in procesul de recrutare!