WEBINAR ! Dinamica implementarii proceselor de achizitie publica in contextul legislatiei din 2020
15.04.2021 - 16.04.2021 (2 zile)
Înscrie-teÎți dorești să te perfecționezi continuu, să fii la curent cu modificările legislative și cu impactul acestora asupra derulării proceselor de achiziții publice? Înscrie-te la cursul Dinamica proceselor de achiziție publică în contextul legislației din 2020.
În cadrul cursului sunt abordate atât teme inițiatice, precum principiile de bază care guvernează achizițiile publice, dar și elemente de profunzime, printre care evaluarea corectă a propunerilor tehnico-financiare și managementul riscurilor. Toate subiectele sunt prezentate într-o manieră atractivă, pe înțelesul tău, de către unul dintre cei mai cunoscuți lectori în domeniu. Totodată, cursul îți oferă prilejul de a primi răspunsuri concrete la întrebările pe care le ai, direct de la specialist.
CUI SE ADRESEAZĂ ACEST CURS?
Persoanelor care își desfășoară activitatea în Autorități Contractante (autorități și instituții publice centrale sau locale, organisme de drept public, etc.), persoanelor care își desfășoară activitatea în entități juridice fără calitatea de autoritate contractantă sau operatori economici, precum și persoanelor fizice, care își doresc să fie la curent cu ultimele noutăți în domeniul achizițiilor publice.
DE CE SĂ ALEGI ACEST CURS?
- Este un curs interactiv, susținut de cel mai cunoscut lector în domeniu.
- Vom dezbate legislația și impactul ultimelor modificări.
- Ai ocazia să adresezi întrebări sau să dezbați spețe reale și să primești pe loc răspunsul specialistului.
AGENDA CURSULUI
- Legea 98/2016 privind achizițiile publice clasice cu toate modificările și completările ulterioare
- Legea 101/2016 - remediile și căile de atac;
- OUG nr. 23/2020 cu privire la modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice;
- Principiile planificarii achiziţiilor publice, alegerea procedurilor de atribuire și întocmirea PAAP;
- Documentația și procedurile de atribuire - tipuri și modalitatea de desfășurare online;
- Componența şi structura caietului de sarcini; Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului;
- Criteriile de calificare şi selecţie / garanţia de participare şi cea de bună execuţie;
- Aplicarea corectă a criteriilor de calificare/selecţie şi/sau atribuire stabilite pentru evaluarea ofertelor;
- Reguli de depunere şi prezentare a ofertelor;
- Evaluarea corectă a propunerilor tehnice şi financiare;
- Cazuri de anulare privind aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică;
- Structura dosarului de achiziţie, cu toate documentele impuse de legislaţia aplicabilă;
- Prezentarea modalităţilor de soluţionare a contestaţiilor.
DURATA CURSULUI: 12 ore
COST: 832 lei + TVA
Taxa de participare include materialele de curs și diploma de participare.
CE SPUN CURSANȚII?
Marius O.: “Cred că fiecare profesionist din sectorul achizițiilor publice ar trebui să participe la un astfel curs. E de datoria noastră să fim corect informați, să fim la curent cu schimbările din domeniu și să ne asigurăm că activitatea noastră se desfășoară în acord cu normele legislative. Am recomandat cursul colegilor mei și toți l-au considerat la fel de util.”
Curs: WEBINAR ! Dinamica implementarii proceselor de achizitie publica in contextul legislatiei din 2020
Perioada: 15.04.2021 - 16.04.2021
Locație: Online - Transmisie Live din Studioul Harrison - ONLINE
Preț: 832,00 RON, la care se adauga TVA
Lector - Doru Șelaru
În 12 ani de experiență în domeniu, Doru Șelaru a susținut peste 300 de cursuri și a format peste 6000 de cursanți din instituții publice și mediul privat.
În calitate de Senior Expert a supervizat procese complexe de achiziție publică însumând peste 500 de proceduri online și offline.
Cei 6 ani petrecuți în cadrul Direcției de Monitorizare și Control a A.N.A.P. au facilitat înțelegerea perspectivei organelor de control și constituie axa directoare a manierei de susținere a cursurilor de formare profesională și a metodei de prezentare a obligațiilor legislative.
Testimoniale
Întrebări frecvente
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.
Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.