Contactează-ne
certificari

Cursuri practice SEAP/SICAP pentru Operatori Economici în Cluj

Cui se adresează acest curs?

Am creat acest tip de program de pregatire interactivă pentru profesioniștii care participă la licitații cu Autorități Contractante și folosesc platforma electronică în care acestea se deruleazăa. Agenda cursului cuprinde atât ultimele noutăți legislative în domeniu cât și ore de practică, vom aplica toate cunoștințele noi live, într-un cont DEMO.

 

De ce să participi?

  1. Te pregătești pentru tranziția către noul sistem electronic SICAP.
  2. Știi cum îți influențează activitatea ultimele modificari legislative -  OUG 107/2017.
  3. Întâlnești un TRAINER cu o experiență vastă, care nu doar predă ci lucrează zilnic în SEAP/SICAP și îți poate răspunde la orice întrebare în domeniu.
  4. Acumulezi bagajul de cunoștințe necesar pentru a câștiga licitațiile la care participi.
  5. Obții un certificat de participare care atestă pregătirea ta în domeniu.

 

Cum va fi structurat cursul?

Structura cursului este compusă din 2 părți estențiale: parcurgerea legislației care reglementează domeniul și aplicații practice în cont DEMO. Scopul cursului fiind ca toți participanții să achiziționeze toate informațiile și abilitățile necesare pentru a câștiga licitațiile publice prin mijloace electronice la care participă. Totodată, ne dorim să fiți pregătiți pentru tranziția către noul sistem, așa că ne vom concentra pe familiarizarea cu noua platformă S.I.C.A.P. Pentru o bună organizare vor fi asigurate mesele de prânz și pauzele de cafea.

 

Pe agenda de curs vor fi:

Legislația în domeniu:

  • Legea 98 / 2016 privind achizițiile publice clasice
  • Legea 101 / 2016 - remediile și căile de atac
  • HG 395 / 2016 - normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru
  • OUG 107/2017  pentru modificarea și completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice .

Aplicații practice in cont DEMO:

  • Înregistrarea în S.E.A.P.;
  • Recuperare / reînnoire certificat digital;
  • Administrarea contului: secțiunile utilizatori, profil, documente;
  • Catalogul electronic;
  • Depunerea notificarilor prealabile;
  • Procedurile de atribuire on-line și derularea lor;
  • Completarea D.U.A.E. - Documentul Unic de Achiziție European;
  • Depunerea ofertelor on-line;
  • Participarea la licitații electronice organizate ca etape finale la alte proceduri.
Descarcă prezentarea