Ești la început de drum în domeniul achizițiilor publice sau vrei să te perfecționezi pentru a răspunde oportunităților profesionale? În oricare dintre aceste categorii te încadrezi, acest curs este pentru tine.
Cursul online Expert in Achizitii Publice te va ajuta să cunoști și/sau să aprofundezi legislația și noțiunile specifice din domeniu pentru a putea ursul Online Expert in Achizitii Publicegestiona eficient activitățile desfășurate în fiecare etapă a procesului de achiziții publice, indiferent de complexitatea acestora. În plus, cursul îți oferă posibilitatea de a aplica toate conceptele învățate prin intermediul unor sarcini practice.
CUI SE ADRESEAZĂ ACEST CURS?
Persoanelor care își desfășoară activitatea în Autorități Contractante (autorități și instituții publice centrale sau locale, organisme de drept public, etc.), persoanelor care își desfășoară activitatea în entități juridice fără calitatea de autoritate contractantă sau operatori economici, precum și persoanelor fizice, care doresc să se inițieze sau să se perfecționeze în domeniul achizițiilor publice.
* Pentru participarea la acest curs sunt necesare studii superioare absolvite.
CE VEI ȘTII SĂ FACI DUPĂ FINALIZAREA CURSULUI?
- Să analizezi legislația specifică aplicabilă în domeniul achizițiilor publice și să o aplici în funcție de speță.
- Să acorzi consultanță de specialitate.
- Să planifici, pregătești și să administrezi achiziții publice.
- Să derulezi și să finalizezi proceduri de atribuire.
CE VEI OBȚINE ÎN URMA CURSULUI EXPERT ACHIZITII PUBLICE?
Certificat profesional recunoscut de Ministerul Muncii și Ministerul Educației – diploma de Expert Achiziții Publice.
AGENDA CURSULUI
- Cadrul legislativ național în domeniul achizițiilor publice; Legislație primară (Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, O.U.G. nr. 98/2017 privind funcţia de control ex-ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor - cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor - cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, etc.), secundară (H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, etc.); terțiară (Ordine, Instrucțiuni ale Președintelui A.N.A.P., etc.);
- Principiile și planificarea achiziţiilor publice, întocmirea PAAP-ului;
- Reguli generale de participare şi desfăşurare a procedurilor de atribuire;
- Documentația de atribuire; Dezvoltarea abilităţilor de întocmire a documentaţiilor de atribuire;
- Stabilirea criteriilor de calificare şi selecţie, documentele care urmează să fie prezentate de către ofertant/candidat pentru îndeplinirea criteriilor respective;
- Stabilirea criteriilor de atribuire pentru determinarea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic;
- Stabilirea garanţiei de participare şi a garanției de bună execuţie; Cerinţe referitoare la modul de prezentare şi de depunere a ofertei, precum şi perioada de valabilitate a acesteia;
- Realizarea achiziției publice; Alegerea modalităților și a procedurilor de atribuire; Reguli de transparență; Derularea procedurilor de atribuire; Oferta și documentele însoțitoare; Noţiuni privind modul de elaborare şi de prezentare a ofertei; Propunerea tehnică; Propunerea financiară;
- Evaluarea ofertelor; Comisia de evaluare şi modul de lucru al acesteia; Finalizarea procedurii de atribuire; Cazuri de anulare a procedurii de atribuire; Dosarul achiziţiei şi raportul procedurii de atribuire;
- Executarea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru; Modificarea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru; Cazuri specifice de încetare a contractului de achiziţie publică; Contravenții și sancțiuni; Prezentarea modalităţilor de soluţionare a contestaţiilor (Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor).
DURATA CURSULUI: 38 ore
COST: 1100 lei
Taxa de participare include materialele de curs și certificatul de absolvire.
CE SPUN CURSANȚII?
Ioana R.: “A fost o experiență extrem de utilă, care m-a ajutat să îmi consolidez o bază a cunoștințelor în domeniul achizițiilor publice. Explicațiile trainerului au fost pe cât de interesante și practice, pe atât de bine structurate, astfel încât să fie pe înțelesul tuturor.”
Curs: CURS ONLINE AUTORIZAT ANC - EXPERT ACHIZTII PUBLICE
Perioada: 18.02.2021 - 26.02.2021
Locație: ONLINE
Preț: 1100,00 RON, serviciu scutit de TVA
Lector - Ioana Ghiță
Cei 9 ani de activitate petrecuți atât în cadrul autorităților contractante, cât și al operatorilor economici, i-au oferit perspectiva ambelor tabere și constituie un atuu al structurii cursurilor susținute, putând astfel intermedia facil comunicarea și schimbul de experiență dintre cursanți.
Suplimentar formării a mai bine de 1500 de cursanți, este Expert Achiziții Publice și S.E.A.P. și consiliază zilnic autorități contractante și operatori economici în procese complexe de planificare, evaluare și gestionare a achizițiilor.
Testimoniale
Întrebări frecvente
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.
Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.