Contactează-ne
certificari

Curs practic de comunicare în organizații în luna Mai

Comunicarea – în topul abilităților urmărite de angajatori în 2018


Conform mai multor studii recente*, angajatorii și angajații din România au un ideal comun: să comunice corect, onest, transparent. Aceleași surse susțin că unele dintre cele mai invocate motive de concediere și demisie sunt problemele de comunicare cu managerii și colegii.

 

Comunicarea în organizații reprezintă o provocare la nivel global, nu doar în România. În Cehia, de exemplu, 75% dintre tineri renuta la job din cauza relațiilor negative de la locul de muncă și nu din motive financiare. Conflictele cu colegii și șefii reprezintă cel mai întâlnit motiv de demisie și în Estonia. 

Cu toate acestea, avem tendința să spunem că știm să comunicăm. Cu siguranță, vorbim și auzim ce ni se transmite. Dar, să ne întrebăm:

  • înțelegem corect ceea ce ni se comunică prin cuvinte, gesturi și priviri?
  • primim feedback fără să devenim defensivi? 
  • știm cum să folosim comunicarea nonverbala în favoarea noastră? 
  • comunicăm veștile neplăcute fără să provocăm conflicte?

De cele mai multe ori, răspunsul este... “nu” sau “nu stiu”.

Prin îmbunătățirea abilităților de comunicare creștem șansele de a performa la actualul loc de muncă sau de a obține jobul dorit.


Vino la cursul practic de comunicare în organizații, pe 17 și 18 mai 2018! Alege să cultivi relații avantajoase în locul conflictelor, frustrărilor și al disconfortului profesional.

Agenda cursului:

17 mai 2018 18 mai 2018
Comunicarea – ce este? de ce comunicam? Conflictele in organizatie – gestionare si oportunitati
Comunicarea in organizatii - tipuri, directii, stiluri Cultura feedback-ului
Comunicarea online: ce s-a schimbat? cum ne adaptam? Ascultarea activa si comunicarea asertiva
Instrumente de comunicare in organizatii Clientii interni – cine sunt si cum comunicam cu ei?

 

Fiecare parte are o componenta explicativa si una practica: jocuri de rol, simulare de contexte, studii de caz, teste de autocunoastere, impartasirea experientelor personale etc. Intrebarile si dezbaterile sunt incurajate constant.

Ce vei face la cursul practic de comunicare în organizații?

  • Afli ce stil de comunicare ai și cum îl poți îmbunătăți
  • Descoperi cum poți transformă un conflict într-o oportunitate de învățare și înțelegere mutuala
  • Înveți, prin jocuri de rol, cum să îți faci ideile înțelese de către colegi și manageri
  • Afli în ce tip de organizație lucrezi, din punct de vedere al comunicării
  • Începi să comunici mai lejer și mai relaxat cu persoanele dificile din echipă ta
  • Înveți cum să “nu iei personal” situațiile neplăcute de la locul de muncă


Cui se adresează cursul? Profesioniștilor cu nivel entry și middle-management care lucrează în echipe mari sau au sarcini interdepartamentale

Despre lector:
Ruxandra Palade lucrează din 2008 în domeniul comunicării. Cursurile pe care le livrează sunt bazate pe experiența acumulată direct de-a lungul anilor și abordează situații reale cu care se pot confrunta cursanții
la locurile lor de muncă.

Ruxandra a livrat primul curs de comunicare acum 8 ani. De atunci până în prezent a fost trainer și co-trainer la peste 50 de cursuri organizate de firme, instututii sau organizații non-profit din România.



*Conform studiilor: „Importanta reputației companiilor în relație cu angajatii”, dat publicității de Rogalski Damaschin  Public Relations; "Primii păși în piața muncii", realizat de Deloitte; “Piata forței de muncă

Descarcă prezentarea