WEBINAR! Curs practic de comunicare în organizații

11.05.2020 - 12.05.2020 (2 zile)

Înscrie-te

Comunicarea – în topul abilităților urmărite de angajatori


Conform mai multor studii recente*, angajatorii și angajații din România au un ideal comun: să comunice corect, onest, transparent. Aceleași surse susțin că unele dintre cele mai invocate motive de concediere și demisie sunt problemele de comunicare cu managerii și colegii.

Comunicarea în organizații reprezintă o provocare la nivel global, nu doar în România. În Cehia, de exemplu, 75% dintre tineri renuta la job din cauza relațiilor negative de la locul de muncă și nu din motive financiare. Conflictele cu colegii și șefii reprezintă cel mai întâlnit motiv de demisie și în Estonia. 

Cu toate acestea, avem tendința să spunem că știm să comunicăm. Cu siguranță, vorbim și auzim ce ni se transmite. Dar, să ne întrebăm:

  • înțelegem corect ceea ce ni se comunică prin cuvinte, gesturi și priviri?
  • primim feedback fără să devenim defensivi? 
  • știm cum să folosim comunicarea nonverbala în favoarea noastră? 
  • comunicăm veștile neplăcute fără să provocăm conflicte?

De cele mai multe ori, răspunsul este... “nu” sau “nu stiu”.

Prin îmbunătățirea abilităților de comunicare creștem șansele de a performa la actualul loc de muncă sau de a obține jobul dorit.


Vino la cursul practic de comunicare în organizații, pe 11 și 12 mai 2020!  Alege să cultivi relații avantajoase în locul conflictelor, frustrărilor și al disconfortului profesional.

Agenda cursului:

11 Mai 12 Mai
Comunicarea – ce este? de ce comunicam? Conflictele in organizatie – gestionare si oportunitati
Comunicarea in organizatii - tipuri, directii, stiluri Cultura feedback-ului
Comunicarea online: ce s-a schimbat? cum ne adaptam? Ascultarea activa si comunicarea asertiva
Instrumente de comunicare in organizatii Clientii interni – cine sunt si cum comunicam cu ei?

 

Fiecare parte are o componenta explicativa si una practica: jocuri de rol, simulare de contexte, studii de caz, teste de autocunoastere, impartasirea experientelor personale etc. Intrebarile si dezbaterile sunt incurajate constant.

Ce vei face la cursul practic de comunicare în organizații?

  • Afli ce stil de comunicare ai și cum îl poți îmbunătăți
  • Descoperi cum poți transformă un conflict într-o oportunitate de învățare și înțelegere mutuala
  • Înveți, prin jocuri de rol, cum să îți faci ideile înțelese de către colegi și manageri
  • Afli în ce tip de organizație lucrezi, din punct de vedere al comunicării
  • Începi să comunici mai lejer și mai relaxat cu persoanele dificile din echipă ta
  • Înveți cum să “nu iei personal” situațiile neplăcute de la locul de muncă


Cui se adresează cursul? Profesioniștilor cu nivel entry și middle-management care lucrează în echipe mari sau au sarcini interdepartamentale

 

Curs: WEBINAR! Curs practic de comunicare în organizații

Perioada: 11.05.2020 - 12.05.2020

Locație: Online - Transmisie Live din Studioul Harrison - ONLINE

Preț: 600,00 RON, la care se adauga TVA

Lector - Ruxandra Palade

Lucrează din 2008 în domeniul comunicării. Cursurile pe care le livrează sunt bazate pe experiența acumulată direct de-a lungul anilor și abordează situații reale cu care se pot confrunta cursanții
la locurile lor de muncă.

Ruxandra a livrat primul curs de comunicare acum 8 ani. De atunci până în prezent a fost trainer și co-trainer la peste 50 de cursuri organizate de firme, instututii sau organizații non-profit din România.

Completați formularul de mai jos și veți fi contactat in cel mai scurt timp

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii
+
Adaugă participant
+
Adaugă participant
-
Elimină participant
Total
600 RON
Prețul nu include TVA

Testimoniale

"Prezentare foarte clară și bine sistematizată. Foarte folositor începătorilor din domeniul achizițiilor, oferind totodată și subtilități folositoare celor avansați. Vă mulțumesc!"

Mihaela P., administrator

"Informațiile furnizate au fost interesante. În calitate de auditor financiar pentru proiecte nerambursabile din fonduri europene sau alte fonduri m-am confruntat cu o diversitate de achiziții publice privind produse, servicii sau lucrări."

Mihai M., auditor financiar

"Acest curs mi-a dat încredere că pot răspunde de această comisie la nivel de unitate. Am primit informația necesară într-un mod perceptibil unei persoane nefamiliarizate cu terminologia de specialitate. Am primit răspunsuri lămuritoare întrebărilor adresate. Felicitări și mulțumesc pentru șansa de a participa la o astfel de prezentare."

Florina B., profesor, jud. Bihor

"Pot sa spun că după cursul Ștefaniei Popa am rămas cu un sentiment de inspirație, cu convingerea că am învățat multe despre obiectivele, riscurile, identificarea, evaluarea și gestionarea riscurilor la nivel de compartiment - contabilitate, dar mai ales cu un alt nivel de cunoaștere a mea și a colegilor din instituția la care lucrez. Noi am participat la webinar toata echipa de SCIM. Vă mulțumim încă o dată, sunteți o sursă de inspirație pentru noi."

Adriana D., administrator financiar liceu, Cluj

"Despre cursul prezentat de Ștefania Popa, la care am participat, pot afirma că este extrem de util. A venit la momentul potrivit, având în vedere faptul că apar tot mai multe modificări în cadrul acestui compartiment și, de aceea, încercăm să ne adaptăm, să putem elabora, revizui, actualiza documentele necesare și optimiza activitățile interne. Pe tot parcursul cursului Ștefania a demonstrat cunoașterea domeniului în care activează, așteptând cu nerăbdare să-i fie puse întrebări la care să răspundă cu cât mai multe detalii. Recomand participarea la cursurile Harrison."

Aneta I., director liceu, Călărași

"Informația cursului este documentată, concisă și la obiect. Apreciez efortul lectorului de a răspunde tuturor întrebărilor adresate de către cursanți."

Simona D., APIA

"Cursurile susținute pe platforma Harrison sunt foarte bine structurate și oferă informațiile necesare celor care lucrează în unitățile de învățământ. După desfășurarea cursului am primit toate materialele prezentate la curs, ceea ce ușurează mult munca. Am participat la două cursuri online pe această platforma și sunt foarte mulțumită."

Dana I., secretar liceu, Cluj

Întrebări frecvente

Diplomele acreditate ANC sunt recunoscute de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale precum si de catre Ministerul Educatiei Nationale. Ca urmare a absolvirii unui curs acreditat ANC, certificatul eliberat poate fi:
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.

Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
Da, toate programele de formare profesionala se pot achizitiona din catalogul electronic (S.E.A.P).
In functie de numarul participantilor din cadrul aceleiasi institutii si a locurilor disponibilie, ofertele financiare vor fi personalizate.
Pentru anularea participarii si/sau stornarea facturii si a sumei achitate, este necesara transmiterea unei notificari scrise pe adresele [email protected] sau [email protected] cu minim 7 zile inainte de data de inceput a cursului.

In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Completezi formularul de inscriere de mai sus sau descarci si completezi formularul in format PDF de aici si il transmiti la adresa [email protected]. Formularul tine loc de contract. In baza acestuia se va emite factura fiscala.
Plata se va efectua pe baza facturii fiscale prin transfer bancar in cazul operatorilor economici sau prin Trezorerie in cazul autoritatilor contractante.
Factura va fi stornata si se va returna suma incasata.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.
Taxa de curs asigura toate materialele necesare: suport de curs ( in format tiparit si electronic) , agenda, pix, certificat de participare sau certificat de absolvire in functie de cursul optat.
Vreau sa ma inscriu