Atribuirea contractelor de achizitie publica de lucrari si modificarea acestora
28.09.2017 - 30.09.2017 (3 zile)
Înscrie-teContractele de achizitie publica de lucrari comporta un regim special si este recomandat sa le dam o atentie sporita in ceea ce priveste procedura de atribuire. Pe margina acestui subiect organizam un workshop practic la care va invitam sa participati cu spetele pe care le-ati intalnit in activitatea profesionala.
Printre subiectele pe care le vom dezbate vor fi:
- Investiiile noi : stabilirea necesitatii intocmirii unei documentatii tehnice de tip studiu de fezabilitate - SF;
- Interventiile la investitiile existente: intocmirea unei expertize tehnice si ulterior a unei documentatii de avizare a lucrarilor de interventie - DALI;
- Contracte de lucrari care nu necesita SF si nici DALI;
- Modelul de referat de necesitate;
- Modul concret de estimare a valorii contractelor de lucrari raportat la devizele generale estimative din cadrul SF sau DALI;
- Estimarea contractelor de lucrari care nu necesita SF sau DALI;
- Alegerea procedurii de atribuire a contractului avand ca obiect doar executie de lucrari;
- Alegerea procedurii de atribuire a serviciilor de proiectare SF sau DALI;
- Verificarea proiectelor tehnice – cu respectarea legii 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Alegerea procedurilor de atribuire a serviciilor auxiliare in legatura cu executia lucrarilor: dirigentia de santier;
- Asigurarea cu clauze contractuale care sa protejeze interesele autoritatii contractante in cazul atribuirii serviciilor de proiectare, de asistenta tehnica din partea dirigintilor de santier si de asistenta tehnica din partea proiectantilor;
- Solicitarea unei liste cu cerinte din caietele de sarcini care ar putea fi generatoare de performanta utila;
- Note de comanda suplimentare si note de renuntare;
- Aplicarea clauzelor mecanice stabilite la nivel de contract;
- Modificarea contractelor de lucrari: clauze de revizuire, modificari nesubstantiale si modificari substantiale;
- Modificarea contractului si necesitatea sau excludearea aplicarii unei noi procedure de atribuire;
- Documentul constatator;
!!! Sesiune de intrebari si raspunsuri, discutii pe spete cu care v-ati intalnit in activitatea profesionala.
Eveniment organizat cu sprijinul Consiliului Judetean Maramures!
Curs: Atribuirea contractelor de achizitie publica de lucrari si modificarea acestora
Perioada: 28.09.2017 - 30.09.2017
Locație: Consiliul Judetean Maramures - Baia Mare
Preț: 490,00 RON, la care se adauga TVA
Lector - Doru Selaru
Testimoniale
Întrebări frecvente
Certificat de calificare profesionala pentru programele de calificare sau recalificare.
Certificat de absolvire pentru programele de initiere, perfectionare, specializare, precum si la absolvirea fiecarui modul, in cazul programelor de formare profesionala structurate pe module.
Diplomele Harrison Consulting & Management se numesc certificate de participare si sunt eliberate cursantilor care participa la aceste programe de formare sub semnatura si stampila proprie a societatii. In cazul functionarilor publici, aceste certificate sunt eliberate in temeiul art. 5 lit. a din HG nr. 1066/2008.
In cazul anularii unei rezervari de cazare, notificarea se va transmite cu minim 20 de zile inainte.
Vei fi contactat in timp util si informat cu privire la noua data stabilita pentru derularea unui curs similar.